2010. december 4., szombat

Inter Spar Deco

Ma benéztem az Int.Spárba és rögtön megakadt a szemem egy a karácsonyi díszek szekcióban lévő soron, ahol ezek a kis aranyosok lógtak. 50cm hosszúak és a piros illetve ezüst kivitel még hologramos is! Valami 250 foncsit kérnek a holósért, a sima pedig 170ft. 300 szál van mindegyiken.. 50 centi.. szóval elég lesz egy darabig :) Sajnos a tesco-t kihagytam, de a praktikerben is lehet hasonlókat venni zacsisan valami 900ftért. 
A satum sajnos nem jött velem, szóval kötni még nem tudom milyenek, de nem nyúlósak, szóval még be is válhat!
Here is a site by Simon Graham you can try to tie flies with same stuff: Xmas tinsel pike streamer

F.

4 megjegyzés:

  1. én is vettem ilyet anno. talán egyet kötöttem belőle. nem mozog szépen. egy pár szál jól mutathat belőle a légyen, de egyben nekem nem jött be );
    (már kezdem magam kellemetlenül érezni, hogy mostanában minden cuccod lehúzom)
    remélem nincs harag (;

    VálaszTörlés
  2. :D előbb utóbb úgyis rájöttem volna, szóval no para! igazából ez most nem került pénzbe, mert rajta maradt a kabát a bevásárlókocsin.. ez meg sajnos alatta maradt... minden esetre egy-egy szál is jó, ha már spóroltam rajta. :)

    VálaszTörlés
  3. Ha nagyon nagy (arasznyi hosszú) "legyet" kötsz belőle, az már mozog is. Dark Wader kolléga horgászott ilyen nagy brutáliákkal. http://bp0.blogger.com/_dFBFUGDSVu4/Rikg8-byKiI/AAAAAAAAACM/skwGMVf99Uw/s1600-h/DSC04154.JPG
    Az ő nyomdokain én is kipróbáltam, a csuka szereti, de rossz vele dobni, és rettenetesen surrog.
    Ja, a múltkori képet köszi, átjött! :)

    VálaszTörlés
  4. Szívesen :)
    Ja, már kipróbáltam. Susog nagyon, pedig csak 4szálat raktam egy már meglévő légyre imponáló anyagként.. aszittem dobásnál mindig felvett valami levelet.

    VálaszTörlés