2011. december 5., hétfő

Etetés lesz..

Holnap tesztelés, ha minden jól alakul... Némi ólmot is tekertem most a horog öblére, tekintve, hogy mélyebbre húznak ilyenkor a halacskák. Meg kedvem sincs cserélgetni a zsinórt, főleg az állóvíz, amit megcélzok, elég másfél méteren cibálni. Szóval majd kiderül.



Ezt meg csak úgy.

                                                 

Megvolt a peca, nó hal, napsütés, fenyegetés mert tilosban űztem. A hallégy jól vizsgázott, sehol sem akadtam és nagyon szépen mozog, viszont kb egy centit nyúlik az anyag a hajigálástól. Néhány képet azért lőttem..




F

3 megjegyzés:

  1. Szép víz, hol van, mi az, hogy tilosba nyomtad, ott nem lehet horgászni?

    VálaszTörlés
  2. jaja, magán terület egy újgazdag lakópark szélén. szép csukák lakják, nekem sajnos még nem sikerült..

    VálaszTörlés
  3. No ez veri nállam a biztit! Egyre több helyen találkozik az ember.- Magán út, behajtani csak ott lakóknak,magán teület.Ez utóbbi pl- a Zagyva árterén, beleértve magát a Folyót is!!
    Nem értem én ezt a világot!Talán már nem is akarom.(öreg vagyok én ehez. A pénz mindenek felett).
    Bocs hogy kifakadtamm. Így a szeretet űnnepe előtt. Kívánok neked minden jót.
    üdv:János.

    VálaszTörlés