2011. április 27., szerda

Tarna (04.23-24.)




Hála Istennek, az ünnepek miatt volt egy kis időm horgászni a hétvégén. Nem kis örömömre sikerült két napot legyeznem a múlt hétvégén megismert legyes barátaimmal. Nekik köszönhetően, megint új élménnyekkel gazdagodtam a Tarnán.





Szombaton délután érkeztünk meg és a cél hal a jász volt, de az sajnos nem kapott. Kellemes meglepetés ként ért, hogy ellenőrizték a vizet. Sajnos én egész délután eredménytelenül ostoroztam a vizet, egy-két kapáson kívül nem volt egyébb. Már sötétedett és visszaindultam az autók felé.






Visszaérésemkor nagy meglepetésemre Mada újságolta, hogy két süllőt és egy 40 körüli balint fogott a befolyónál lévő bokor alól. Mire befejezte volna beszámolóját már akasztott is még egy szép süllőt. A hal visszaengedése után Madáék mentek haza Szabolcs meg én még maradtunk néhányat dobni. Én megkaptam Madától a csoda csalit és még én is fogtam egy süllőt abból a bokorból. :D 







 Megbeszéltük Szabolcsal, hogy vasárnap reggel visszatérünk és nem hagyjuk annyiban ezt a jász kérdést. A vasárnap reggelem egy kicsit nehezen idult, de végül leértem a vízhez. Szabolcsal gyorsan megbeszéltük a terv és elkezdtük a vallatást.










 A híd alól egy órás dobólás után akasztottam egy bő 30-as balint (fehér bucktail streamer-rel), majd tovább indultunk a lentebbi részre jászozni. Szabolcs adott néhány csalit és tippet majd elkezdtünk cserkelni. 





 Sajnos a szél feltámadt és abbamaradtak a szedések és nem sikerült megfogni azt a bizonyos jászt. Kellemes legyes horgászat volt köszönöm mindenkinek!! Egy ilyen horgászat után mindig megállapítom, legyezni NAGYON jó!!

Dávid

1 megjegyzés:

  1. Szép is ez a kis folyó...csak ritkán lehet érdemlegeset fogni az utóbbi időben...

    Eti

    VálaszTörlés