2013. szeptember 30., hétfő

UL br-lures wobbler próba

Sikerült végre összehozni egy találkozót Krisztiánnal , akitől az áhitott csalikat sikerült beszerezni, cserébe megigértette velem, hogy publikálom ha sikerrel járok a kis halacskákkal. Nos fogtam halakat szinte mindegyik darabbal, olyan helyekről is, amik eddig sosem adtak halat, vagy kevesebbet. Nagyon dús még a vegetáció a csatornákon, nehéz a jónak vélt helyre bejuttatni a csalit és értelmesen elhúzni azt. Bár a tapasztalatom most az volt, hogy legyezve is, de még pergetve is vizbeéréskor jött a legtöbb domikapás, és amire nem számitottam, temérdek sügér is a kis piros horgokra akadt, megtalálva egy bandát, szinte minden egyedet sikerült levadászni. Sokszor látott halra dobtam, a fákon beszürödö napfényben láttam meg a halat a csali mögött. Ilyenkor kellett valamit figurázni, mert sokszor csak bökdösték a csalit. És a végén még egy csukesszal is összeakadtam.
Köszi!














F

3 megjegyzés: