2012. október 19., péntek

Megjelent!

                                

18 megjegyzés:

  1. Bár elég messze van egy titkos PDF könyvtől... de őszinte gratulációval és elismeréssel kívánok hosszú tartalmas életet az
    MHM -nek!!!!

    Hajrá Fiúk!Hajrá Fiúk!Hajrá Fiúk!Hajrá Fiúk!Hajrá Fiúk!Hajrá Fiúk!Hajrá Fiúk!Hajrá Fiúk!Hajrá Fiúk!Hajrá Fiúk!Hajrá Fiúk!

    VálaszTörlés
  2. szerintem is k*va jó lett, szerintem lenne hosszabb élete a projektnek. és tök jó csapat vett benne részt, ha még többen csatlakoznának, biztos vagyok benne h legalább havi szinten lehetne folytatni! lenne érdeklődés szerintem.
    Köszi!

    VálaszTörlés
  3. A képeid k@rva jók, mint mindig!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Az írásod is megfogó! A címe után nem lehetett elsétálni mellette. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már írni nem tudok legalább a címe legyen figyelemfelkeltő! :)

      Törlés
  5. Azok a fotók!!! Huhh de jók! Megcsillantottad a részleteken keresztül a horgászat szépségeit! Köszönöm, hogy együtt alkothattunk!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, reméltem, hogy tetszeni fog mindenkinek!
    Sztív, az írás pepec, irigyellek, hogy tudsz ilyen szép sügérekről írni! :)

    VálaszTörlés
  7. óh vazzeg. libabőrös lettem! ez qrva jó!!! hosszú életet neki! lehet megint kedvet kapok a blogíráshoz?!

    VálaszTörlés
  8. szerintem is van jövője a dolognak, írta valaki h jobb mint a mai nyomtatott sajtó. igaz lehet. :) köszönjük a résztvevőknek!
    én támogatom az újra blogírást!

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon nagy lett !!! HA nem tudom, hogy most kezdtétek simán azt hittem volna, hogy ez már egy évek óta jól működő magazin jók a képek és az írások témája is nagyon tetszik, csak így tovább ;)
    ui.:Most végre lett egy mérce ameddig tudom, hogy el kell jutnom nekem is a blogommal! :D Üdv Álmos(fejersullo)

    VálaszTörlés
  10. Köszi Bubu!:)
    És neked is kösz Álmos, látom szép pecák vannak mögötted is. csak biztatni tudlak a blogolást illetően! de a lényeg, hogy horgásszunk sokat, legyen miről érdemes bejegyzést közölni. :) Sok sikert!

    VálaszTörlés
  11. kösz :D Várom a következőt !!!
    üdv Álmos

    VálaszTörlés
  12. http://horgaszosef.blogspot.hu/2012/10/ilyen-meg-nem-volt.html

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok a Díjhoz!
    www.atyafi.wordpress.com
    Mágikus Díj! :-)

    VálaszTörlés
  14. Na itt is köszönöm!
    Megpróbálom kihasználni eme mágikus erőt, hiszen idén baromira elkerülnek a csukák és már véresre vakartam a tenyerem. :)

    VálaszTörlés