2010. március 18., csütörtök

Tavasz van

Ma kilátogattam a budakalászi Omszki-tóhoz, mert már nem bírtam itthon ülni.
Miután megláttam, hogy 10 fok van és süt a nap odakint, rögvest kinyitottam az ablakot, beleszippantottam a levegőbe, és... egy ezerötös Lada szivatóját sikerült beslukkolni. Úgy hogy nem maradt más, mint valamelyik pesthez közeli víz, ahol valószínűleg több "életet" találhatok, mint a centrumban. Felültem tömegközlekedni és már bicegtem is a vízpart felé. Ott sikerült elkapni ezeket a pillanatokat.

Fetrengtem egyet és a könyököm füvezett


Kiüti a szemem a fény


A tuskója


Nemtudja, hogy a gumi nem finom


Midge (szúnyog) - nem az ujjam óriási


Ez meg árnyéknak álcázza magát (i'm shadow shooter)


Néz, hogy mivan


Ők inkább rámsenéznek, mert a napra lehet nézni...


Ott túr


Találd meg a csukeszt!


Csendélet


ott van hátul a szennyvíz telep


Itt pisiltem titokban


Itt még nem kellett


Érzés szerint 4 vagy 5 vakondtúrás

Földi

7 megjegyzés:

  1. Ez úton kívánnék Csaszi sporttársnak szépéskellemes neve napját!:)

    VálaszTörlés
  2. Hal-i!
    Látom, felétek is ébredezik a természet! :D
    Piszok jó az írás, amit küldtél, nemsokára olvasható lesz, csak az első feltöltés nem sikerült, mert "földi" alatt töltöttem fel, a rendszer pedig nem kultiválja az ékezeteket! Úgyhogy "foldi" alatt fut! :D:D pedig ezzel a múltkor is besz.ptam! :):) No, mindegy!
    Látom, jártál fent, de a beharangozót, meg a tegnapi pecám képeit kihagytad! :S
    A tegnapi peca itt olvasható:
    http://href.hu/x/bteb
    a beharangozó az írásodhoz, meg itt:
    http://href.hu/x/bted

    VálaszTörlés
  3. ezt a nélkül is tudom, h mondanád :D szerencsére:D

    VálaszTörlés