2010. december 1., szerda

Crystal flash str.




F.

5 megjegyzés:

  1. szépek ezek a legyek, én is kötöttem anno. sajnos nekem nem váltak be, főleg, ha akadsz, vagy fogsz vele. de soxor összeakad magától is az is elég. a szálak összeugranak, megtekerednek, kiegyenesednek, nem tudod őket szétszedni.
    magyarul nagyon sok kín van vele.

    VálaszTörlés
  2. Meg eszi az anyagot is rendesen...
    A teszkóban van most vékonyszálú angyalhaj, arany, ezüst, vörös, ökölnyi gumó 200 Ft körül. Teljesen jól használható ilyen fless cuccokhoz. Csendes, nem siseg, mint a széles, durva fajta csilivili.

    VálaszTörlés
  3. Na hát ja, gondoltam, hogy lesznek ilyen problémák. már a fele cucc elment a 2 légyre.. de ha már egy halat fogok vele megérte:)kipróbáljuk, aztán meglássuk.
    Azt a teszkós témát is megnézem a hétvégén.
    Köszi az észrevételeket!

    VálaszTörlés
  4. Mondjuk arra is gondoltam, hogy bekenem valami ragaccsal a légy egy részét a horogszár elején és akkor talán nem fog úgy össze ugrani..
    Szerintetek?

    VálaszTörlés
  5. a fő gond, hogy rettentően gubancolódik, és ha "sérül" akkor nincs az az ember aki rendbe teszi.
    benyus én már vettem ilyen cuccot. elég macerás vele dolgozni. de ÓCCSÓ :)

    VálaszTörlés