2013. december 2., hétfő

Halak helyett











5 megjegyzés:

  1. Üdv!
    Gyönyörű képek, a légy milyen horgon van "offset" vagy, hogy mondják, az is full, gratula!
    Lónyai, hol?
    Üdv. Tölgyesi István KV.

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    köszi, a légy egy csináld magad offset, egy nagyobb méretű, hosszúszárú horgot meghajlítottam okosan, s lőn "offset". egyébként érdemes súlyozni kicsit a hasát is, mert ha oldalról kapja a sodrás, sokszor megbillen.
    Demecser és Kemecse határain voltam, de utóbbinál már olyan viharos szél volt, hogy elő sem vettem a botot.

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Na erre gondoltam én is, felismertem a terepet. A múlt héten vasárnap ki akartam menni Demecserhez, de egyedül végül is nem mentem, de most vasárnap tuti megnézem azt a részt. Amúgy érdemes ott próbálkozni, neked volt már ott mostanában sikered?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mostanában nem. nem is nagyon erőltettem főleg a kemecsei szakaszt, mert nyáron vitték a halat rendesen.. a demecseri pedig még ismeretlen számomra, állítólag kevés ott a hal, de legalább van benne víz. láttam napozó kiscsukákat de csak riadoztak. értelmes kapásom nem volt.

      Törlés
  4. Igen, felénk mostanság az is eredmény, élmény ha legalább halat lát az ember.

    VálaszTörlés